Vanuit de basis op weg
communicatieadvies & teksten
 
Communicatiekracht

Corporate communicatie en een sterk merk

Als ondernemer bent u dagelijks bezig met corporate communicatie. Uw klant moet immers weten wat u te bieden heeft en tevreden blijven over uw prestaties. Dit leidt tot een hoge naamsbekendheid en een goed imago. En… nog belangrijker: een sterk merk.

 

De weg naar het sterke merk

De kernvragen om de weg naar een sterk merk te vinden zijn:

  • Wie ben ik?
  • Hoe ziet men mij?
  • Waar wil ik staan?

Daarbij speelt uniformiteit in alle vormen van communicatie een belangrijke rol. Denk bijvoorbeeld aan een uniforme toepassing van uw huisstijl of hoe uw medewerkers communiceren met uw klant of hoe de afhandeling van een order verloopt.

 

Voorbeelden van communicatieadvies

  • Communicatieplan
  • Positioneringsplan
  • Naambekendheidscampagne
  • Imagocampagne
  •  

    Ook voor de ontwikkeling van een logo of huisstijl kunt u terecht bij doordacht communicatieadvies.

     

    Behoefte om het vizier op scherp zetten?

    Heeft u behoefte om het vizier op scherp te zetten? Dan adviseer ik u graag over de positionering van uw bedrijf. Aan de hand van uw bedrijfsidentiteit en het in de markt opgebouwde imago bepalen we samen of en welke route het best bewandeld kan worden. Neem nu contact op om samen die herziene route te ontdekken.

     

    Afspraak = afspraak

    doordacht communicatieadvies staat voor betrokken, transparant en kostenbewust. Datgene wat we samen afspreken kom ik ook na. Zo weet u van tevoren waar u aan toe bent.